SebastiiaN Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 Salut BuGGeD! In acest topic voi pune fiecare creatie a mea lucrata prin PhotoShop. Sunt inca incepator si astept pareri / critice din partea fiecaruia. 6
Huanq Posted December 2, 2014 Posted December 2, 2014 Unele creatii lasa de dorit... apasa shift cand redimensionezi.
SebastiiaN Posted December 2, 2014 Author Posted December 2, 2014 Te pricepi foarte bine ! Mersi pentru cuvintele de incurajare. Unele creatii lasa de dorit... apasa shift cand redimensionezi. Ok, mersi de sfat. 1
fNk. Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Frumos pentru început. Două sfaturi din partea mea: -când redimensionezi un avatar, ţine apăsat 'shift', o să iasă mult mai frumos. -foloseşte font-ul 'wendy' pentru 'bugged', e mai frumos şi e la modă. 1
SebastiiaN Posted December 19, 2014 Author Posted December 19, 2014 Felicitari , lunetistule! Frumoase :) Mersi! Dar mai existi? :)) Frumos pentru început. Două sfaturi din partea mea: -când redimensionezi un avatar, ţine apăsat 'shift', o să iasă mult mai frumos. -foloseşte font-ul 'wendy' pentru 'bugged', e mai frumos şi e la modă. Mersi de sfat, chiar cautam fontul acesta si faza cu shift o fac, dar la uneori uit.
SebastiiaN Posted December 19, 2014 Author Posted December 19, 2014 Frumoase, te pricepi destul de bine. Mersi Cyberica! ;) Sunt foarte frumoase,ține-o tot așa ;) Mersi de incurajare! :D
Garrix Posted December 19, 2014 Posted December 19, 2014 Mersi! Dar mai existi? :)) Daca esti mafeot si nu ma mai bagi in seama.... =]]]
SebastiiaN Posted December 20, 2014 Author Posted December 20, 2014 Mersi! Dar mai existi? :)) Daca esti mafeot si nu ma mai bagi in seama.... =]]] Sunt Taximetrist inrait acuma. :)) Astept o poza de la tine sa imi dai sa ti-o fac. :D
SebastiiaN Posted December 21, 2014 Author Posted December 21, 2014 Frumos, imi place cum lucrezi. Mersi! ;)