skrill3x Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Salut, joc LOL pe EUW. Careva care joaca tot acolo? Sunt incepator, nu mi-ar strica. Quote
KamiKazeB.U.G Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Invata-ma ba si pe mine cs:go ejti bulanghiu? Quote
Dynamic Posted February 4, 2015 Posted February 4, 2015 Salut, joc LOL pe EUW. Careva care joaca tot acolo? Sunt incepator, nu mi-ar strica. add me, Stefan King Quote
Shaco69 Posted April 16, 2015 Posted April 16, 2015 Pe EUNE joaca cei mai multi, cu toate ca pe EUW se zice ca nu sunt asa multi feederi. Quote
Bambinoo Posted May 2, 2015 Posted May 2, 2015 Feederi, trolleri , afkeri sunt oriunde . Pe euw sunt francezi in loc de polonezi de pe eune. din cate am auzit Quote
Taykiro Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 Feederi, trolleri , afkeri sunt oriunde . Pe euw sunt francezi in loc de polonezi de pe eune. din cate am auzit Nu e nicio diferenta intre servere EUNE / EUW tot aia e, daca e poti face performanta si pe euw si pe eune, nu cred ca cei de pe euw sunt mai presus decat cei de pe eune. Quote
Bambinoo Posted May 4, 2015 Posted May 4, 2015 Nu e nicio diferenta intre servere EUNE / EUW tot aia e, daca e poti face performanta si pe euw si pe eune, nu cred ca cei de pe euw sunt mai presus decat cei de pe eune. Sunt total deacord cu tine. Totusi cred ca EUW a devenit putin mai bun decat EUNE. Sa zicem ca goldul nostru e silverul lor, aceasta fiind doar parerea mea. Quote