Ivasca Denis Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Nickname: layzzz Serverul pe care joci: blue De ce te-ai retras de pe bugged.ro?: sistem mafii prost, staff-ul uitat de soarta Care a fost cea mai mare realizare a ta inainte de a te retrage?: rank 6 pe undeva nush De ce ai ales sa te reintorci pe bugged.ro?: sile lider, mai ajut prietenii, mai stau pe samp, n-am ce face, pe la un war, nu m-apuc serios, m-apuc doar ca sa-mi ajut prietenii in mafii Ai jucat pe alte servere de sa:mp dupa ce te-ai retras de pe bugged.ro? Daca da, de ce ai ales sa nu mai joci pe ele?: dea, pe rivala un pic in mafie, mult mai ok, dar acolo n-am destui prieteni .. ;( Ce speri sa realizezi de data asta pe bugged.ro?: co-lider In ce factiune doresti sa intri si de ce?: italian probabil la sile Cati ani ai si unde locuiesti?: 14 ani, Timisoara Esti elev/student? Daca da, in ce clasa esti?: a 8-a, liricu' asta Ce alte jocuri joci?: csgo (Dmg, caut colegi), tf2, fifa 15, in curand payday 2 Ai altceva de adaugat?: salut 2 Quote
Morpheus. Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 salut layz ce faci suntem adversari ;)â on: welcome back! Quote
- bLindatu - Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 SALUT BA DARIUSIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, MI O FOST DOR DE TINE <3, DE CAND TE-AM ASTEPTAT MA FIULE MA <3!!!!!!!! TE ASTEPT SI PE GREEN! TE PLIMB CU BIKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S - TE ASTEPT LA CS:GO SA TE MAI INVAT ;)! Quote
Ivasca Denis Posted June 27, 2016 Author Posted June 27, 2016 (edited) SALUT BA DARIUSIKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA, MI O FOST DOR DE TINE <3, DE CAND TE-AM ASTEPTAT MA FIULE MA <3!!!!!!!! TE ASTEPT SI PE GREEN! TE PLIMB CU BIKE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! P.S - TE ASTEPT LA CS:GO SA TE MAI INVAT ;)! am bullet pe blue acolos b0gat pe green nu mai am nimic, aveam un nrg.. l-am dat pe un psf Edited June 27, 2016 by Layz Quote
jesuisprings -retired Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 ti-am dat +1 k te iubesc mult rau Quote
Maribu. Posted June 27, 2016 Posted June 27, 2016 Al000 layzyy cmf man, te astept italian ca si ios acolo, dam power Quote
Ivasca Denis Posted June 29, 2016 Author Posted June 29, 2016 esti bolnav stiu si eu n-am ce face stau doar pe cs toata ziua facand nimic Quote
MORGAN Posted June 29, 2016 Posted June 29, 2016 welcome ivasca, te astept la payday 2 sa rupem norma Quote
Recommended Posts