Cris Blaga Posted September 8, 2016 Posted September 8, 2016 Salut BuGGed, eu sunt Blaga, de pe serverul red.bugged.ro si astazi va voi prezenta pack-ul meu de arme, (!!!). Atentie aceste arme, nu sunt create de mine, eu doar le-am colectat si le folosesc (!!!). Va las cu video-ul si sper sa va placa, chiar daca nu am facut o prezentare stralucita (!!!).\ Prezentarea armelor >>> Link download >>> http://www98.zippyshare.com/v/Z4OHlN4b/file.html 2
KEVLEW Posted September 8, 2016 Posted September 8, 2016 Ai stat 4:21 sa prezinti niste amarate de arme, wooooooooooooooooow
MALELiiM Posted September 8, 2016 Posted September 8, 2016 Sa mi bag p*** iti trebuiesc 10 min sa prezinti 3 arme: Acesta este sd pistol PAI IN p*** MEA STIM SI NOI ARMELE nu ti prezinti familia aici.
CosminHD Faraonul. Posted September 9, 2016 Posted September 9, 2016 Sa mi bag p*** iti trebuiesc 10 min sa prezinti 3 arme: Acesta este sd pistol PAI IN p*** MEA STIM SI NOI ARMELE nu ti prezinti familia aici. dc esti rautacios samuraiule
Recommended Posts