eDn Posted September 23, 2016 Posted September 23, 2016 (edited) - VIATA REALA: Nume: Chistol Vasile Varsta: Am varsta de 15 ani. Biografie(minim 50 de cuvinte): Salutare Cross, ma numesc Chistol Vasile am varsta de 15 ani locuiesc in Vinatori-Neamt, judetul Neamt si sunt un adolescent cu cei 7 ani de acasa care ajuta la nevoie. Sunt elev in clasa a X -a sunt al 2 -ilea din clasa imi place sa invat, sa imi fac prieteni noi pe parcursul vietii cu care sa ma inteleg excelent. In general nu imi plac oamenii sictiriti adica ii ajuti la nevoie dar tu cand ai nevoie de ajutor nu-i intereseaza de tine. Am inaltimea de 1.63m. si capacitatea de a lucra in echipa. Pe viitor daca voi fi acceptat veti afla si alte lucruri pe care nu pot sa le spun dar o sa le aflati. Multumesc. Domiciliu: Judetul Neamt, comuna Vinatori-Neamt. Sex [ M / F ]: Masculin (M). - ONLINE: Nick Sa:Mp: .Chistol Level(minim 10): Detin level 45. De cat timp joci Sa:Mp? Aproximativ 3 ani. Ai avut vreodata ban pe Sa:Mp(Daca da, spune de ce): Da am avut, 3/3 warns (limbaj, c-bug, c-bug). Cat timp te joci Sa:Mp pe zi: Aproximativ 6 ore pe zi. Ce nick-uri ai avut inainte?: Am avut 3 nickname-uri: 1.Ryko.S, 2.FaydeN, 3..Vasile. Actualul este .Chistol. Detii 15 puncte premium pentru schimbarea numelui ?: Momentan nu detin, dar voi achizitiona daca va fi nevoie. - PROGRAME: Stii sa folosesti Photoshop?: Nu sunt profesionist dar asa cat de cat sa zice, ca da. Stii sa lucrezi in Sony Vegas?: Stiu a lucra si in acest program dar eu folosesc mai des Filmora. Te pricepi in HTML?: Nu stiu dar sper ca pe viitor sa invat. Ce programe stii sa folosesti?: PhotoScape, PhotoShop, Bandicam, Skype, etc. - CLAN: De unde ai aflat de acest clan?: De la prietenii mei care sunt in acest clan. Cu ce crezi ca poti sa contribui in acest clan?: Voi ajuta membri la nevoie cu tot ce se poate posibil. De ce doresti sa te alaturi acestui clan?: Deoarece este un clan bine organizat cu membri foarte de treaba care te ajuta cand ai ceva nevoie