Sleam Andrei Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 Video: https://www.youtube.com/watch?v=CF5tVubGouk Mafioti experti in SF: RAGNA ; StuDenT ; RuNNeR ; M9ass ; KagogeX ; Twist7 ; EvolGenius[] ; Mehdi ; LaZaRi ; Alecsey666 ; Sleam etc. 1
Toma Official Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 daca aia is mafiotii experti eo si magik suntem profesorii
Sleam Andrei Posted October 4, 2016 Author Posted October 4, 2016 daca aia is mafiotii experti eo si magik suntem profesorii Era vorba de mafiotii din SF ba soarec. Aulai pamieu ce-mi face dic la el :)))))))) Baa sa ma intri pe cont la war Da-mi cont si joc. aiurea, tili era pe zona. Era pe alta frecventa diferita de mine, eu dadeam in toti membrii tai si tu in altii ne-am intalnit de 4-5 ori pe turf.
JuLiaNz0r-Green Posted October 4, 2016 Posted October 4, 2016 vr si io timecycu ala portocaliu sau cum egj
Sleam Andrei Posted October 5, 2016 Author Posted October 5, 2016 vr si io timecycu ala portocaliu sau cum e gj Scrie timecyc portocaliu pe forum si gasesti e postat de Toma parca. bv ma Mersi bv Ms
Hotepsekhemwy Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 Bravo Sieam ce mai face brigada dupa TS =))))
ADRiAN.BELEAUA - retired Posted October 5, 2016 Posted October 5, 2016 mama spawnkill pe hq vr sho sa dau :3
Sleam Andrei Posted October 6, 2016 Author Posted October 6, 2016 Bravo Sieam ce mai face brigada dupa TS =)))) Ce drq si ei pacolo mama spawnkill pe hq vr sho sa dau :3 E bine sa vr :)) tare, cred.. Si eu cred. Bine man, dai super, Forta! Mersi Valentin
Recommended Posts