w1nn Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 De curand l-am cumparat pe Veigar si am vazut ca e chiar OP. Sunt "incepator" pe LoL, si as' vrea sa stiu care este cel mai bun build pentru veigar si sfaturi de la voi.Multumesc anticipat. Quote
Mike Qzsxasfas Posted October 20, 2016 Posted October 20, 2016 http://www.mobafire.com/league-of-legends/veigar-guide Gasesti aici toate build-urile pentru toti campionii, sunt de toate felurile si rele, dar si bune. +1 1 Quote
w1nn Posted October 20, 2016 Author Posted October 20, 2016 Multam', pe site-ul asta, sunt de la stanga la dereapta, cu ce sa incep? Quote
xhaZe Posted December 1, 2016 Posted December 1, 2016 Nu poti avea acelasi build pe un campion in fiecare meci. Buildurile difera in functie de ce campioni au inamicii. Daca ai contra ta pe mid un ad trebuie sa incepi cu zhonias, daca ai un assasin ap iti faci abysal scepter primul item. Daca poti farma ninistit mergi pe Morellonomicon. Fiecare meci difera. De obicei pe veigar se face unul din aceste iteme primul, dupa care se merge pe Void staff si apoi Rabadon. Cat despre boots eu prefer mai mult cei de cdr, fiindca daca iti faci ap pe tine nu mai conteza asa mult megic pen-ul acela. Quote
Yass Posted December 26, 2016 Posted December 26, 2016 Iați aplicația de pe telefon : LoL Catalyst Quote