Gabi Boss Posted March 29, 2017 Posted March 29, 2017 https://youtu.be/y6t4NxCqOdU Acest sistem a fost facut de mine,daca exista vreun bug va rog sa ma scuzati dar sunt incepator. Quote
EAX.. Posted March 30, 2017 Posted March 30, 2017 Esti incepator dar faci ceva mai avansat decat pe bugged? Vai de plm.. Quote
razvan_florin Posted April 4, 2017 Posted April 4, 2017 Sistem vip mai avansat ca pe bugged:))) :o Quote
AnaelAndru Posted April 9, 2017 Posted April 9, 2017 Nu este cu nimic mai avansat fata de BuGGeD, poate doar comanda vips, pe care si Shad0w o poate implementa, dar nu are rost. Si care, totusi e foarte usor de facut. Quote
Drguin Gabriel Posted April 11, 2017 Posted April 11, 2017 Spuneam avansat de comanda /vips.Si nu nu sunt incepator dar nu am postat eu,l-am pus pe varul meu sa posteze. Acel cont era cu facebook si mna am pierdut acel cont de facebook,bafta! Quote
Gabi Boss Posted December 3, 2017 Author Posted December 3, 2017 ce-i asa de avansat? :-? Spuneam avansat de comanda /vips. Si nu nu sunt incepator dar nu am postat eu,l-am pus pe varul meu sa posteze. Quote
MR.KENZO Posted December 4, 2017 Posted December 4, 2017 Care e marele update? Asta e pe gm BUHA... Quote
Recommended Posts