Jump to content

Recommended Posts

Posted

Nickname pe server: Kato
Ore jucate: 1039 ore jucate
De cat timp joci pe server: De aproximativ 5 ani cu intrerupere.

Varsta reala: 25 de ani
Ce alte jocuri mai joc?: Mometan ma joc doar Sa:Mp.
Ce vei face dupa terminarea liceului?: Am trecut de aceasta etapa, am absolvit cu brio Liceul, respectiv Facultatea, iar momentan lucrez ca Inspector de Calitate la Ford Company in industria automobilelor.

Cea mai mare realizare pe bugged: Am avut onoarea sa fiu Liderul factiunii The Rifa. Consider o realizare si faptul ca Bugged m-a ajutat sa imi fac foarte multi prieteni.
Ce ai de gand sa faci diferit fata de alti lideri:  Diferit fata de alti lideri as putea spune ca voi mai implementa niste reguli noi, stricte, voi organiza agentia in modul meu, voi creea un colectiv unit si o atmosfera buna, si asta dupa parerea mea este cel mai important, astfel incat membrilor sa li se para interesant, atractiv si distractiv. In opinia mea membrilor trebuie sa li se para o joaca, sa intre de drag, nu sa stea stresati si tot timpul in presiune. Nu voi face diferente intre membrii, voi acorda sansa tuturor playerilor capabili sa intre. Nu voi renunta foarte usor la functie, nu vreau sa pun pe nimeni in dificultate deoarece stiu ca este absolut dezamagitor sa fi nevoit sa schimbi liderii lunar, daca nu chiar saptamanal. Voi fi activ, ma voi darui si ma voi ocupa de aceasta functie intens. 
Ai citit regulamentul liderilor?: Desigur, si il voi respecta.
Cat ai stat cel mai mult intr-o factiune? (specifica factiunea, rank-ul si timpul petrecut): 88 de zile le-am petrecut in F.B.I., ajungand la Rank 5.
Cat ai stat cel mai putin intr-o factiune? De ce ai parasit factiunea?: 2 zile in Paramedic Department. Nu am parasit eu factiunea, ci am fost dat afara de catre adminul Eugen pentru promovarea la functia de lider The Rifa, unde am fost acceptat.