Raulinkov Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Salut, am avut destul de multe cereri prin PM in legatura cu pack-ul de arme din videoul urmator : http://www.youtube.com/watch?v=EM8SY91yYIE&feature=player_embedded . Cine doreste acel pack de arme il poate downloada de pe acest link : http://www.mediafire.com/download/9e2uuhef1fca8qp/WeaponS.zip . Acest pack de arme nu este facut de mine ! Don't forget to press the .
Raulinkov Posted October 10, 2013 Author Posted October 10, 2013 Cica cate pm-uri :))))))) Mint sau ce ?
Sorin Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Ai avut atatea PM-uri =]] hai ma frate serios ai gasit modul pe youtube ai scris "weapon Gta Sa" si le gasesti :| doar l-ai gasit si l-ai postat dar atatea PM-uri de nu mai sti de capul tau.
Alex Dany Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Ai avut atatea PM-uri =]] hai ma frate serios ai gasit modul pe youtube ai scris "weapon Gta Sa" si le gasesti :| doar l-ai gasit si l-ai postat dar atatea PM-uri de nu mai sti de capul tau.
Arab.zEw Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Nu sunt ale tale si eu le am tot alea de la altcineva!
Raulinkov Posted October 10, 2013 Author Posted October 10, 2013 Ai avut atatea PM-uri =]] hai ma frate serios ai gasit modul pe youtube ai scris "weapon Gta Sa" si le gasesti :| doar l-ai gasit si l-ai postat dar atatea PM-uri de nu mai sti de capul tau. Haha , scrie tu asta pe youtube si gasestele caministule , daca nu iti plac de ce ai mai postat ? Suferi de posturi ? Dute si fati temele.
Sorin Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Haha , scrie tu asta pe youtube si gasestele caministule , daca nu iti plac de ce ai mai postat ? Suferi de posturi ? Dute si fati temele. WTF crezi ca sunt un copil care nu are ce face? Ma pui la teme hai ma :O3 pe ce planeta traiesti c***? Uite gasit pe YOUTUBE de mine :)) e acelasi gasit, invata sa minti PM-uri multe H@ ?
Raulinkov Posted October 10, 2013 Author Posted October 10, 2013 WTF crezi ca sunt un copil care nu are ce face? Ma pui la teme hai ma :O3 pe ce planeta traiesti c***? Uite gasit pe YOUTUBE de mine :)) e acelasi gasit, invata sa minti PM-uri multe H@ ? Intradevar este foarte greu sa sa dai copy la link-ul meu iar paste aici. Nu pacalesti pe nimeni , esti doar un pacalici nici numele nu ti l-ai scris corect , omg.
Sorin Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 (edited) Intradevar este foarte greu sa sa dai copy la link-ul meu iar paste aici. Nu pacalesti pe nimeni , esti doar un pacalici nici numele nu ti l-ai scris corect , omg. Poftim doveziile ca oricine poate gasi acest mod si te rog http://cubeupload.com/im/rLNTtM.png Este ultima oara dar am vrut sa iti demonstrez si sa nu mai spui ca ai primit multe PM-uri. Dovezile sunt mai sus uitete la al 4-lea video este acelasi. Scuze ca am postat de 2 ori dar nu am putut da EDIT la cele de mai sus. Edited October 10, 2013 by Sm1l3y..
Raulinkov Posted October 10, 2013 Author Posted October 10, 2013 Crezi că sunt un analfabet ca tine? E vai de tine si comentezi de mine. @ , @ cer warn acestui player pentru topic off.
ShaKeS Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 (edited) Nu stiu ce e cum PM-urile, si alte video-uri :)), dar armele sunt destul de dragute . Nu le incerc, dar sunt destul de bune . Edited October 10, 2013 by Shakes.Capone
Trebor. Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Cele rosii sau cele negre ale lui tanti @ raman puterea
Raulinkov Posted October 10, 2013 Author Posted October 10, 2013 Cele rosii sau cele negre ale lui tanti @ raman puterea Un link unde sunt postate ?
Trebor. Posted October 10, 2013 Posted October 10, 2013 Un link unde sunt postate ? aici sunt cele negre mov albastre si rosii
Raulinkov Posted October 12, 2013 Author Posted October 12, 2013 PM-uri :)) cate ma? Frumoase oricum 10-11 de ce ?
Recommended Posts