Bodie Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 Salut, am gasit un mod fain pentru Sultan la care si ''tunat'' pe Sultan se vede placuta de ''Car Plate'' din fata. Sper sa va placa, iar daca a mai fost postat, nu-i nimic. Uitati aici un video: http://www.youtube.com/watch?v=72yKPmWMq9Y&feature=youtu.be Link Download (aveti si poze): http://www.gamemodding.net/en/gta-san-andreas/gta-sa-cars/9792-new-sultan.html 4
Savage Benqletz Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 * Lol,frumos,dar acolo jos scrie Bobo,nu imi spune ca si tu ai porecla Bobo.Si eu :D iti dau+1
Bodie Posted November 5, 2013 Author Posted November 5, 2013 * Lol,frumos,dar acolo jos scrie Bobo,nu imi spune ca si tu ai porecla Bobo.Si eu :D iti dau+1 asa imi spune soramea si unii preteni care au auzit-o :)
Bodie Posted November 5, 2013 Author Posted November 5, 2013 Cool, pls, da-mi si mie interface @@Bodie vrei aia sa-ti apara cu bobo?
Mr.FresH Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 Ba esti narod ? Deabea daca am 3kk si tu ai 380kk !! ? Eu ma chinui sa fac cativa bani pt huntley si tu .. :)) GG oricum
Martaz. Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 "Las mama, las tata, las tot ce-i al meu de dragul tau! KANA JAMBE" :ph34r: ON: Naijs.
Bodie Posted November 5, 2013 Author Posted November 5, 2013 Ba esti narod ? Deabea daca am 3kk si tu ai 380kk !! ? Eu ma chinui sa fac cativa bani pt huntley si tu .. :)) GG oricum =)))) eu probabil sunt in top 700 cu ce am :-j :))) si eu la inceput ma chinuiam sa fac bani pentru Club.. o sa ai si tu ;) "Las mama, las tata, las tot ce-i al meu de dragul tau! KANA JAMBE" :ph34r: ON: Naijs. :> :wub:
Rosenrot Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 @@Bodie Off: Melodia e oribila Puteai pune asta : On: 'nais' mod de manelari.
Bodie Posted November 5, 2013 Author Posted November 5, 2013 @@Bodie Off: Melodia e oribila Puteai pune asta : On: 'nais' mod de manelari. :)))) mod de manelari ma, roackere, ma tu ai auzit de manele? pletosule.. e prea fain la fel si melodia
gigal bosu tau sekret Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 @@Bodie Off: Melodia e oribila Puteai pune asta : On: 'nais' mod de manelari. ai clei in cap =)))))))))))))))))))))))))))))))))
BrowNN. Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 @@Bodie când o să am bani de Sultan fi sigur că o să mi-l descarc :3
Rosenrot Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 @@GiGaL Legenda spune ca dau temelie la toti manelarii. SAL KF P@
Bodie Posted November 5, 2013 Author Posted November 5, 2013 @@Bodie când o să am bani de Sultan fi sigur că o să mi-l descarc :3 ok :)) @@GiGaL Legenda spune ca dau temelie la toti manelarii. SAL KF P@ roackere, da-mi team viwer daca ai tupeu, ai D-ul plin de manele :-j
Rosenrot Posted November 5, 2013 Posted November 5, 2013 @@Bodie in D cica trb sa am muzica/filme, dar am numai download-uri. Nu tin muzica in PC.
Recommended Posts