Jump to content

Recommended Posts

Posted (edited)

Acestea sunt primele mele creatii in Photoshop CS6 .... sunt un incepator ,dar sper sa va placa

jvCb2Ke.gif rrE2Nk5.jpg HfCfSo8.jpg

C0VMKeK.gif  hhrh7Wq.gif

Sunt foarte smechere man chiar te descurci.

Edited by LemoN.
Posted

Incearca sa renunti la Bevel and Emboss, iar la textul BUGGED foloseste marimea 10px ( de preferat alb ). Un efect bun de bass, asteptam si alte creatii, bravo.

Posted

Avand in vedere ca esti incepator si nu ai primit sfaturi eu am sa fiu sincer cu tine:

- Te rog renunta la efectele aiurea pe text si pune un drop shadow cu un 1 0 1

- Incearca sa renunti la efectul acela bass sau cum se numeste el.

- Urmareste niste tuturiale care sa te ajute la designul unei imagini ( text sau efecte )

- Sper ca te-am ajutat, sanatate.

Posted

SHIFT si tras din colturi , asa no să-ţi iasă niciodată frumoase.

+ continua sa lucrezi da' apasa si SHIFT si trage putin de colturi o sa-ti iasa de 100 de ori mai frumos.

Posted (edited)

7vxCuJV.jpg   mPskxX2.jpg    9jxTNGR.jpg                                                                New photo!

Edited by AIM.HIPPANU
Posted (edited)

Acestea sunt primele mele creatii in Photoshop CS6 .... sunt un incepator ,dar sper sa va placa

jvCb2Ke.gif rrE2Nk5.jpg HfCfSo8.jpg

C0VMKeK.gif  hhrh7Wq.gif

Incearca sa nu mai iei poze facute si doar sa pui textul ca te faci de ras.

Edited by Roby.Capone
Posted

@ Ma faci sa rad:)) Cea cu fata cu aparatul foto este fct de Trebor tu doar ai pus text pe ea.

Posted

@ Ma faci sa rad:)) Cea cu fata cu aparatul foto este fct de Trebor tu doar ai pus text pe ea.

E facuta de el , nu mai da cu presupusul.

@ mai ai de lucrat la text.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Create New...

Important Information