Michaels Posted May 16, 2014 Posted May 16, 2014 (edited) In acest videoclip va arat cum fac si eu un pic de Beatbox. Va rog frumos sa nu ma jigniti sau altceva sunt incepator. Daca intradevar va place va rog daca vreti nu va obliga nimeni, sa imi lasati un like pe YouTube la videoclip. Aceste like-uri ma ajuta foarte mult. Va multumesc frumos pentru intelegere. Watch in 720p for more Quality. Thanks. http://youtu.be/yiot4Rpvaas Edited May 16, 2014 by BALVIN 4 Quote
PH_Robii Posted May 16, 2014 Posted May 16, 2014 Nu sunt un profesionist, dar nu e cine stie ce. :| Quote
Michaels Posted May 16, 2014 Author Posted May 16, 2014 mERGE GG ! Mersi frumos. :) Nu sunt un profesionist, dar nu e cine stie ce. :| Am specificat mai sus: ,, Sa nu ma jigniti sau alte chestii. PS: Sunt incepator.. " :@ Quote
Anndrei. Posted May 16, 2014 Posted May 16, 2014 Ai +1 de la mine! Imi place la nebunie ghiozdanul ala in forma de iepuras, +1+1+1! Quote
PH_Robii Posted May 16, 2014 Posted May 16, 2014 Eu nu te.am jignit, am spus doar ca nu e cine stie ce. Quote
razvy96 Posted May 17, 2014 Posted May 17, 2014 Faci sunete frumoase, clare, complexe dar incearca sa gasesti un ritm, incearca sa faci lumea sa dea din cap. Am vazut ca stii mai multe sunete dar incearca sa le combini in asa fel sa gasesti o linie melodica. Mult succes in continuare si tine te de arta beatbox-ului. BIG UP! +1 de incurajare. Quote
Scrum Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 Salut, ai putin talent, dar din cate stiu eu beatbox-ul nu se rezuma doar la talent cum este cantatul normal, este nevoie de multa munca si exersare. Tine-o tot asa, posteaza clip-uri dese, fa-te cunoscut si poate o sa ajungi unde vrei:) . Quote
benzodiazephine Posted May 26, 2014 Posted May 26, 2014 It`s fake, căutati pe google manycam, e program fake, a tăiat un video de pe net băiatu. Quote