Jump to content

Recommended Posts

Posted

New Weapons Pack (Universal)

Te-ai plictisit de arme roze sau albastre? permite-mi sa-ti prezint o gama de arme mult mai reusite!

*Modul dat contine autoinstal, ceea ce inseamna ca este foarte usor la instalat si dezinstalat.

*Mai jos sunt reprezentate ceva modele din acest "Pack": 

wce8CNK.png

gjgMs1F.png

aZMB9SX.png

01lPIRg.png

EwiUO0p.png

zLRKRIr.png

RobNUyU.png

1Ml6Xb3.png

fq9pR3U.png

wZvJZHK.png

t39PWpQ.png

Mai jos puteti vedea armele date intr-un mic video (720p):

https://www.youtube.com/watch?v=ZfL4uMNn29Y&feature=youtu.be

Si desigur link de download: http://ge.tt/5iTxA6p1/v/0

Sper ca munca mea nu a fost in zadar, ms anticipat!

• Upvote 5
Posted (edited)

//Edit :| dar putea ma sa nu fie sub format .exe ?? Pai daca e format .exe cine il instaleaza ?Ca normal ca e keylogger daca e format .exe ! :|

Edited by DenysMiu
Posted (edited)

//Edit :| dar putea ma sa nu fie sub format .exe ?? Pai daca e format .exe cine il instaleaza ?Ca normal ca e keylogger daca e format .exe ! :|

Nu chiar tot ce e .exe e keylogger, e auto installer, le instalezi și intră direct.

Edited by LAYZZ.
Posted

Sa inteleg ca asa multumesti faptul ca sunt atat de simplificate lucrurile? Crezi ca e "keylogger" ? :D, Sunt o multime de metode sa ti-l bag mai simplu, nu sa depun atata munca pentru "keylogger-ul tau" Ms pentru apreciere.

Nais.

Deacord! :)

Posted

Frumoase , dar raman la ale mele , +1 cand voi putea :>

Cum doresti :), Ms!

Frumoase rau, +1. Iau si armele si sunetele :D sunt bestiale 

Imi pare bine! ms.

Frumoase si simple.

Exact! 

Posted

Foarte frumoase armele. De asemenea si sunetele. Le iau pe amandoua.

Edit// +1

Multumesc!

• 4 weeks later...
  • Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

moduri samp