Jump to content

Recommended Posts

Posted

Ped.inf este ilegal din cate stiu si eu! Eu iti zic sa stergi video'ul inainte sa iei ban! ( DINOU ).

Pentru ce este ma ilegal ? :\

Posted (edited)

Da,e ilegal,deoarece : Alegi prea repde cu m4/shotgun,daca vrei unul la fel fara sa alerge asa repede cauta moduri deso puse de mihaitza.

Edited by Pathfinder.
Posted

Sterge topicu ca iar iei ban,ped.ifp ilegal alerga prea repede cu m4/shotgun,cel legal care alearga tot asa este cel cunoscut ca al lui deso.

Al lui Deso e :)))) De ce va bagati nasul aiurea? :)))

Posted

Frumoase, gg man, de cand cautam aceste animatii pt arme si sunetele, ai +1.

Mersi, ma bucur ca te-am ajutat! :*

Posted (edited)

Animatiile pentru arme si ped.ifp-ul ar trebui sa fie ilegale. Iti ofera avantaje destul de mari in duele, mai ales cel la deagle.

# python face parte din animatiile pentru arme.

Edited by AIMRasta.xD
Posted

Pentru ce este ma ilegal ? :\

Te ajut, cand apesi c si esti cu arma nu te rostogoleste asta ce te face sa tragi mai rpd decand unu cu pef care te rostogoleste.

Posted

Astea le folosea si deso, si eu nu am vazut niciunde sa scrie sa is ilegale. Daca vre-un admin se va lua de mine eu le voi scoate, daca nu, e bine asa cum este.

• Create New...

Important Information

By using this site, you agree to our Terms of Use. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.

moduri samp